loading...
سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزمين دانلود • سرزم
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 213 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

اگر شما هم اهل نصب نرم افزار های مختلف و تست نرم افزار ها در رایانه باشید حتما بعدا متوجه خواهید شد که ویندوز شما دچار کاهش سرعت خواهد و به مرور زمان خطاهایی در ویندوز شما پدید می آید که آزار دهنده است. برای حل این مشکل شما به نرم افزار های بهینه ساز نیاز خواهید داشت که با بررسی اطلاعات موجود در رایانه شما اطلاعات غیر ضروری را تشخیص داده و از هارد دیسک و رجیستری پاک می نماید و همین موضوع باعث افزایش سرعت ویندوز شما خواهد بود و بسیار از خطا های ویندوز را بر طرف خواهد نمود.
نرم افزار TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.195 که امروز با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم یکی از این نرم افزار ها در زمینه بهینه سازی رایانه می باشد که بسیار خوب طراحی شده و حتی مبتدیان رایانه هم می توانند از آن استفاده کنند؛ بدین صورت که پیکربندی و رابط بصری این نرم فزار به نحوی است که افراد مبتدی می توانند گزینه های نه چندان حساس را فعال کنند تا مشکلی برای سیستم نیز به وجود نیاید چون برخی اوقات از روی نا آگاهی فایل ها و اطلاعاتی در نرم افزار های دیگر از سیستم پاک می شود که سیستم را کاملا از کار می اندازد ولی در این نرم افزار دیگر این مشکل را نخواهید داشت و یکی از ویژگی های اصلی این نرم افزار محسوب می شود.
در نرم افزار TuneUp 2013 تمام ابزار ها در یک تب یا به عبارتی زبانه هستند و دسترسی به قسمت های مختلف آسان گشته است؛ همچنین لازم به ذکر است این نرم افزار با مرتب سازی و پاک سازی اطلاعات غیر ضروری رجیستری سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز شما را نیز افزایش می دهد. نکته ای جالب در نرم افزار TuneUp Utilities 2013 این است که شما می توانید از طریق آن و کار با رجیستری صفحه ی لاگین خود را تغییر داده و سبک بصری آن را به نحوی که دوست دارید تغییر دهید که از جذابیت های این نرم افزار است. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و سیستم خود را بهینه سازی کرده و از آن لذت ببرید.

نرم افزار بهینه سازی، پاک سازی و افزایش سرعت ویندوز - TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.195

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟